24 Kasım 2009 Salı

Pastacılık Eğitimim



Evet bugün Öğretmenler Günü.Ben bugünü öğrenci olarak geçirdim. Ve halimden çok memnunum...Eeee öğretmenim Nesrin Tong olunca kim memnun olmaz ki :)

Bugün Nesrin Hanım'dan pasatacılık eğitimi aldım. Sünger kek yapımı, pastacı kremasının hazırlanışı ve şeker hamuru ile kaplamanın yanında öyle faydalı ve süper bilgilerle döndüm ki eve, ayaklarım hala yere basmıyor. İşi en doğru noktadan öğrendiğime inanıyor ve bir kez daha teşekkür ediyorum buradan Nesrin Hanım'a. Teşekkürler öğretmenim :))

Kurs sırasında 2 pasta yaptık. Birini Nesrin Hanım yaptı, diğerini ben. Fotoğraftaki pasta benimki. Bebek hocamın hediyesi, ödev olarak en kısa zamanda ben de yapacağım. Yeni bir pastanın üzerinde hem de :))

1 yorum:

  1. Çok güzel! Yeni bir şey öğrenmek ne kadar güzel bir şey. Hemen yapabilmek daha da güzel.
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil